Falih Rıfkı'dan Atatürk Hatırası

|

Bir öğretmen Atatürk aleyhine taşlama şiir yazmıştır.


Kendisini hemen açığa alırlar. Öğretmen yeniden göreve dönmek için dört yana başvurur. Milli Eğitim Bakanının yanına gider. Yetenekli bir gençtir. Bakan:
- Oğlum hakkınızda biz hiçbir şey yapamayız.
- Niçin yapamazsınız?
- Oğlum suçun doğrudan doğruya Atatürk'ün kişiliğine ait. Biz karar veremeyiz.
- Öyleyse ben Atatürk'ün karşısına çıkacağım.
- Hele biraz bekle, pek inatçıymışsın, bana bir hafta sonra yine gel.
Bakan bir akşam sofrada Atatürk'e konuyu açtı:
- Hani Efendim, hakkınızda ağır bir taşlama yazan öğretmen vardı...
- Evet?
- Af yasasından yararlanarak yeniden öğretmen olmak istiyor.
- Öğretmen olmasına yasal bir engel var mı dır?
- Hayır Efendim.
- O halde niçin bana soruyorsunuz?
- İşlediği suç sizinle ilgili..

-AŞKOLSUN SANA! KİŞİSEL KIRGINLIĞIM İÇİN YASALARIN GEREĞİNİ YERİNE GETİRMENİZDEN HOŞLANMAYACAK KADAR BENİ BENCİL Mİ SANIYORSUN? KENDİSİNİ HEMEN İLK AÇILACAK YERE TAYİN EDİNİZ ..

http://ataturkkk.blogspot.com




0 yorum:

Yorum Gönder

 

©2009 Mustafa Kemal Atatürk - Atatürk'ün Hayatı | Atatürk Fotoğrafları | Template Blue by TNB